bla bla vad ska detta inlägg heta?!



Hm, mamma kommer aldrig hem.. Hon ska nämligen hjälpa mig att finputsa min uppsats, för det kan inte jag eller jo jag kan ju läsa igenom den någon gång och så men det har jag redan gjort så jag ska göra restan med mamma.

I söndags, måndags, tisdags och igår så joggade jag(du vet, beach 2009 närmar sig). Det är ju skönt. Fast jag har funderat ifall det värklige är bra att jogga varje dag? Aja jag har iallafall gort det nu, och jag vill ut ikväll.
Eftersom att jag har jobbat så mycket på SO uppsatsen denna vecka så har jag haft svårt att sova, det blir ofta så när jag är insatt i ett skol/dans arbete. så jag ä helt, totalt, jävla utblåst! Jag är så trött att det bara ramlar ut en massa ord ur munnen på mig utan att jag tänker, så gör jag bort mig eller nåt. Det känns så illafall.


Aja nu är det iallafall fem veckor och tre dagar kvar tills jag, SannaW, Lovisa, Sandra och mamma åker till kroatien!! Jag längtar så sjuuukt asså! Det ska bli så skönt att komma bort från allt, Allt!  Och till ett jävla stort fett bonus så följer SannaW med♥

Sanna och jag i stugan i sommras! Det fanns ingen bättre bild på oss, för att jag har typ inga bilder på datorn hos mamma. Men ändå, Sanna o jag på bilden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0