Landet, here i come!.

Hejsan! Jag har kommit på bättre humör nu iallafall. Nu har vi fått påsklov! Så jag ska föjla med SannaT till hennes stuga. Det ska bli så kul! Att vara på landet är så skönt ibland. Lixom bort från allt, och då menar jag värlkigen ALLT. Vi ska iallafall åka skoter eller fyrhjuling, grilla, vara med *kossor*, spela yatsy och ja ni vet sånt som man brukar pyssla med på landet men ni anar inte vad skönt/roligt jag tycker att det ska bli. Och jag tror att hennes farmor kommer att vara där:D såå jag kommer inte uppdatara något på några dagar( som om jag har gjort de nu? men jag har inte varit på det bästa humöret dirrekt..) men vi ses ju snart:)
Puss♥
    


Kommentarer
Postat av: matilda

allt bra med dig? :) kram

2009-04-12 @ 16:47:41
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0