Sol sol sol

Hejsan hoppsan! Guud vad fint väder det är ute!! och det är typ 15- 17 grader varmt!!! Fan vad jag har längtat!
Idag ska jag iallafall vara med Elin, kvinnan jag gör allt med! åker till stockholm och åker till stugan och ja våra fantastiska äventyr som jag aldrig aldrig kommer att glömma. Vi ska gå på stan och chilla vi ska väll dra ner till badhusparken och sätta oss o sola=)
Ja nu ska jag äta upp min fil och sen åka. hejeå. puss♥

I sommras var vi i stockholm. Jag och Elin

Och vi bodde hos Elins syster=)

Elin där i hörnet, och så jag. phahahah

Kärlekstunneln på Grönan.

Kommentarer
Postat av: EDUBBELV

tabort mittersta bilden.

du måste!

För övrigt, tack för dagen märta, vi har haft skit kul! :)

2009-04-25 @ 19:58:05
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0