Hemma, o lycklig

Hej  hej hallå! Nu har jag kommit hem igen, med knallröd näsa o kinder. Japp jag har solat som en galning men bara ansiktet så jag är bara brun i ansiktet inte på kroppen hehe. jag har åkt skoter som en galning oxå. Det är så skönt att våren är här nuu! Jag höll ju på att få nåt utbrott eftersom att jag ville ha sommar, NU! Och nu när jag kom hem från Sannas stuga(hennes stuga ligger fem mil längre norr, låter lite men det gör mycket när det gäller värmen och så) så var nästan all snö borta, woho.
 
Idag åkte jag, Lovisa och pappsen och kollade läget i min stuga, och där var det fullrulle med blåsippor och sånt där vår shitt:) Vi hälsade på fåren och kollade ifall dom hade fått några lamm än, det hade dom inte. Sen gick vi till kossorna och hälsade på dom. Och så var vi och fikade hos Bettan och Bernt, adrenalinkick. Där bjöds det på kaffe och tunnbröstutar. Såå Vilken dag/helg jag har haft. Ni ska jag ta och vara med Ida, världens skönaste tjej!! ( hon och en tjej som heter sofie har en blogg som heter  http://foodfriends.blogg.se/, den e rolig!)

Men jag ska dra nu då. Ha en himelrik dag/kväll. puss♥
Follow me uncle kracker

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Samma här, haha :) galet bra och super sweet med lov! :D

2009-04-13 @ 18:56:46
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0