Jag vet inte vad detta inlägg ska heta

Hejsan svejsan.  Nu dom sista dagarna har jag varit med Ida! Så kul vi har haft, o imorn ska jag vara med henne och skriva på våra uppsatser tillochmed det låter kul. 

Idag har jag varit på stan med Ida då. Vi köpte ett present kort till mamma på fotvård i födelsedags present, Idas mamma sa nämligen att det var en av den finaste present man kan få så.. Ida köpte lite saker hon också,  bh och trosor, och örhängen och en ring så jag tycker att det var en lyckad runda på stan:) Sen så gick jag och ida hem från stan, det kändes skönt! Jag har gått väldigt mycket dom sista dagarna. I Måndags så gick jag från Odensala hem till mig(ca två/tre kl) sen igår gick jag från mig till Odensala, och idag så gick jag från stan hem till Ida. Det känns bra! Jag känner mig lite som en boll efter allt påsk godis:P

Ja.. Ikväll så ska jag vara med Pappsen och titta på film, shrek eller pirates of caribbean. hmm. Jag skulle igentligen träna med Angelica men det blev inte så, vi missade varan:P Synd för att jag känner att jag måste dansa, det är ju tävling om typ två veckor(Äntligen säger jag bara, jag tappar lite suget på dansträningar när det blir ett sånt stort mellanrum mellan tävlingarna, på tävlingar är jag lycklig)


Kommentarer
Postat av: matilda

Hoppas du har en underbart vacker kväll! :)

2009-04-15 @ 21:19:05
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0