ASOS

Jag kom oå vad jag ska göra innan jag går och lägger mig! Jag tänker lägga upp några kläder/skor/väskor från asos här på bloggen som jag tycker är fina:) Man får ju aldrig nog av sånt. Sätt på låten och titta på alla dessan skoooor.



Oasis Studded Flat Gladiator Sandal
ASOS Leather Loop Weave Sandals
en kul Guld sko!
ASOS Quilted Tassel Bag
Patrizia Pepe Wooden Heeled Sandals
Gaah
ASOS Leather Square Stud Flat
ASOS Premium Cashmere Mix Drop Armhole Vest
Interessant linne! Fram
ASOS Premium Cashmere Mix Drop Armhole Vest
Och bak!
ASOS Oversized Check Boyfriend Shirt
Härligt!
ASOS Fringed Back Drop Armhole Top

ASOS Jersey Cycling Shorts
Hela kombinationen.. ÅÅ
ASOS Denim Gilet
People Tree Organic Cotton Asymmetric Top
Motel Flower Print Button Through Tulip Bandeau Dress
ASOS Rose Print Full Skirt
ASOS Bright Floral Jumpsuit
Tuff..
ASOS 2 In 1 Vest Dress
ASOS Retro Print Dress
ASOS Premium Leather Gladiator Front Sandals
ASOS Acid Wash Short Jumpsuit
Så jävla Ball.
ASOS Stripe Straw Wooden Handle Bag
ASOS Multi Coloured Plaited Headband
ASOS Multi Coloured Plaited Headband
ASOS Quilted Across Body Bag
Kom till mama! tänk dig denna med en vit klänning, perfa!

Näe nu får det räcka. Nuu är jag trött och vill sova. Pussogodnatt♥
Jag kan lägga in fler kläder och sånt från andra ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0