Godmorgon

Godorgon. Jag skulle göra vad som hällst föratt få sova nu! Eller att få göra om sommarlovet, då skulle jag kunna sova mycket. Men nu är det skola, och en HEL höst termin framför oss. Såå vad gör man då? Satsa på skolan och sov så mycket som det går, och umgås MYcket med vännerna, Typ. Seriöst jag måste ta och inse att det är skola nu och börja med lite, Liiite rutin aktiga saker, så som att kanske gå och lägga mig i tid. Det är hellt sjukt vad trött jag är, det är jobbigt att lyfta upp kaffe koppen, det är jobbigt att skriva på datan (?!) ..
Aja i eftermiddag så ska jag ch några kompisar till gymmet och göra lite nytta för våra kroppar.
Jag hoppas att ni får en bra (pigg) dag:). Puss

GAAh i'm soo pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0