Hemma

Hejsan.. Första skoldan var idag då! Det var väll okej, men inte mer än så av en massa anledningar..
Nu har jag ätit mellanmål så nu ska jag rulla iväg till Ida och så ska vi ut och jogga=) Det ska bli skönt att få röra på sig, har inte tränat nåt mycke alls i sommar, sommarn är helt enkelt ingen bra tränings period för mig.
Sen efter träningen så ska jag rulla hem till Lovisa och mamma. Käka middag sen rulla vidare till Dawes för möte=) Sen ska jag hem och göra mig iordning för sängen, ska försöka komma i säng tidigt.  Jag har iallafall ganska full rulle nu i eftermiddag så jag vet inte om jag hinner att blogga nå mer, vi får se=) Men nu måste jag dra. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0