Inget namn

Tjuuu!
Hat nu haft det bra? det har jag, det har varit fint väder så jag har inte haf en vidare lust att sitta vid datan:)


Igår så var jjag hos kalas hos EinO. Fy faan vilken lyckad kväll! Vi åt som grisar och lyssnade på michael jackson/fågeldansen/axlarknätå/ vänsterben/macarena/ketshup osv.. Och vi dansade till alla låtar, så fula vi är! Vi körde sanning eller konka. Ja det var iallafall jätte mysigt! Nu ska jag göra mig iordning, vi jejer tänke åka till storsjön och bada men vi får se hur det blir med det för det är ganske mulet.. aja ha det bra♥
Puss

ElinO och Ida vid storsjön mitt i natten.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

tack och tack! :D va glad jag blir! ^^

2009-08-09 @ 12:50:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0