Lev livet.

hej. jag sa i förra inlägget att jag skulle lägga ut bilder på min köp från idag. Jag hittar inga så jag orkar inte, men jag kan iallafall Säga att jag köpte ett par högmidjade svarta jeans, Ruoge, Skinnkjol, halsband och Strumbyxor:) Och nu på måndg så ska jag köpa mig ett par svarta skor och roliga tröjor som jag kan ha till braxerna och kjolen;) Skönt att ha pengar♥!! jag har inte shoppat riktigt sen i våras, sen så har jag bara sparat till min, Sannas och Elins stockholms resa.. Men det var det faktist värt! Men ska göra såna saker som man blir lycklig av, sånt som är riktigt roligt eller saker som man inte gör ofta. Det mår man Bra av! och då orkar man de jobbiga sakerna som kommer då och då i livet. såå lev livet nu!
-Sätt på denna mysiga låt, och ring dina kompisar och planera något roligt som ni kan göra nån gång, som till ex en tjejmiddag med mycket musik, sen är det ju inte olagligt att bjuda hem några sköna killar oxå;)


Elin olssons födelsedagskalas= tjejmiddag= hur kul som hellst!!!

Hahah

Haahhaha, jag och elin. jag har just fått en chock av en bild på mig.. he he


Vi hade värkligen så kul som det ser ut:D

Sttockholm.:D

Sanna och jag! ♥




Lev livet! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0