Min dag

Hej hej hallå! Fint väder är det idag, härligt! Jag , Lovisa och pappa tog båten och drog till ett ställe och badade senare kom pappas kompis Hans, och hens dotter som hade hundra tjejkompisar med sig, såg ut som ett dagis eller nåt:) Dom hade med sig motorbåten och en sån här ring som man kan åka efter båten, jätte kul är det! Det var iallafall jätte mysigt.

Nu ikväll ska jag vara med alla mina kompisar och spela vollyboll eller hur det nu stavas.. Det blir nog as kul. Jag vet inte riktigt vart vi ska vara jag skulle gissa på att vi ska vara vid storsjön.
Ne nu ska jag äta pizza! Anna (pappas flickvän) kom hem till oss och lagade det, Mumms.
Puss

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: hahah ja jag med. lätt

2009-08-06 @ 23:01:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: f e l i c i a

ah jag förstår !

2009-08-08 @ 01:58:37
URL: http://feliciablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0