Skolan

Hej hej skola idaag! KUL!! Naaat....
Jag har typ panik för att det är skola idag! Men det ska bli skönt och roligt att börja i 9 ian, men ändå vart tog sommarn vägen? det var ju bara några dagars sol sen blev det regn, ENBART. det kan vara mysigt med någon regn dag så där ibland men fasen inte varge dag. så för mig är hösten INTE välkommen.......................

Jag vill ha sommar.

Iallafall så är det skola idag och jag vill inte gå dit. Är skit avis på Sofi som ligger på en strand i turkiet med en drink i handen eller nåt:P Hon bor på typ ett fem stjärnigt hotell. ÅÅÅÅÅÅÅÅ
Kan även berätta att jag absolut inte kan lyssna på Coldplay, jag får bara ont i magen då. Skulle göra vad som hellst att spola tillbaks till lördag. Jag älskar coldplay. Dom är så jävla coola och bra!.


Ha det så himla bra nu Sofiu!! 

Vilket vimligt inlägg det blev. Ha det så bra nu då! på skolan
Pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0