Söndag

Hej hopp gummi snopp:) Idag är det terminens första dansträning! det ska skit kul, det kommer att bli en riktig träningsdag idag. Jag har u redan varit och joggat sen blir det två timmars dans:) Känner mig duktig såna här dagar. Sen när jag kommer hem så ska jag först gå och sola solarium( jag vill få tillbaks min Fina sommar bränna, jag fruktar värkligen att det typ är höst nu!!!!!!), sen ska jag hem, ducha och äta middag med lovisa och mamma sen ska vi hyra film ♥Mysigt♥!!
 jag började dagen med några godisbitar, Youk! Jag hatar godis på morgonen, jag får bara ont i magen. Så nu vet ni det:P.
Aja jag ska nog ta ch göra mig klar till dansen. Puss


Min Fina bränna.. Jag längst till vänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0