Mina dagar

Hejsan alla glada! Hur är läger?
Med mig är det hur bra som hellst! Jag har inte hunnit att skriva jag.. I Lördags så var jag iallafall på yran och såg Lady gaga, Erik hessle, amy mcblabla och många fler. Fy faan vilken kväll asså. Jag hade så jävla kuul! Jag åkte även karosell med Elin den bästa man kan åka med!  Sen så har jag varit i stugan och vilat upp mig, Elin hängde med. Vi har fiskat(vi har sammanlagt fått över 20 fiskar),gått omkrig och skrattat, spelat spingo, lagt ett petson pussel, ritat pratat om allt Allt som går att prata om Osv osv.........
Det har iallafall varit jätte bra!:D


Jag gillade faktist inte Lady gaga förut, men nu älskar jag henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0