Det blev några bilder ändå.

Yo yo yoo.
Jag vetr att jag skrev att jag skulle blogga när jag kom hem i torsdags, men det blev senare än väntat så.. Och igår så hade jag Gitarhero kväll med tjejerna! Det var jätte mysigt! Vi käka pizza och snackade och så klart spelade en massa:) Lovisa hade sina kompisar här och förfestade, och pappa var hemma, snacka om att det var livligt i huset, men sånt tycker jag om!
I torsdags så var jag ju iallafall på min syrras julavslutning som bjöd på Dans(som Lovisa var med på) och teater, En julsaga, en mysig jul klassiker! Här kommer det några bilder som jag lyckade ta!



Hela Showen var Riktigt bra!

Igår!

Haha det blev lite stökigt bilder, HAHA kolla hur jag slänger med mitt hår!

Det var de ända bilder som jag hade, ska be Sofie att skicka alla bilderna!

Nu ska jag göra mig iordining, ska nämligen vara barnvakt ikväll, åt både mäniskovalpar och små hundvalpar! ehe försökte vara roligt.



PEACE

Kommentarer
Postat av: ayah ♥

ja :D

2009-12-19 @ 19:22:55
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0