Sex Pistols

Jag måste bara säga... Det här bandet gör min pappa till tånåring, han kan inte sitta helt stilla, och blir jätte glad cch går bara runt och diggar allt och alla när han lyssnar Påååå.............. SEX PISTOLS! Från 70-talet

Hehe om man blundar samtidigt som man lyssnar ser jag inte dessa pojkar som sjunger utan.. några andra.
God save the queen-sex pistols. Haha  MARAA, som  dom sjunger i början, tycker att det låter lite kul. Eftersom att det spelas mycke sån här musik i hemmet hos både pappa och mamma så har jag "lärt mig" att älska sånt här, Sex Pistols Äger! Jag lyssnar numera mycket på Elvis Presley, Sade, johny Cach, Queen, Simple Minds, Sex Pistols, Dag Vag, Eurytmics, Beatles, Led Zeppelin, men för det beyder det inte att jag inte lyssnar på musik som görs nu, nej nej!  Jag Lyssnar värkligen på ALLT, beroende på humör. Jag är totalt beroende av musik, ingen kan nog förstå hur mycket jag älskar och avgudar musik! Sjukt.




PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0