Varför denna press?


Jag känner att jag ALDRIG lägger ut bilder på mig själv i bloggen, och här får ni svaret varför: Dåligt självförtroende, jag kan lixom inte bli fin på bild tycker jag. Synd faktist, bloggen skulle bli roligare.
Varför varför varför är det en sån jävla press på oss  (min uppfattning är att killar inte har samma press, men jag kanske har fel?). Även fast jag önskar av allt i hela världen att jag hade värsta självförtroendet så har jag inte det, jag tycker att det inte är möjligt eftersom att jag inte är bra nog? Igentligen är det ju löjligt:P

- Men varför?



Jag, Ida och Sanna.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det förstår jag :) den luktar så gott!

2009-12-16 @ 22:09:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0