Blä.

Hejsan, Jag mår illa. Det finns en kille i våran klass, och jag har fått typ världens psykbryt på den jäveln!
Nu överdriver jag inte, han går runt och tror att han är bäst, roligast och snyggast. I fredags tillexempel på engelskan så satt han och en annan kille och retade en kille och sa du din bög! nä, jag skoja bara hahahah. Och sen ba är du bög? homosexuel eller? hallå och den andra killen är ju som vem som helst och så sa han ba men lägga av nu. Och dom typ bara skrattade åt det. Och tillslut så sa jag men sluta nu. Det är inte kul! Och då börgar dom skratta och typ aa men du då fjortis. sen fortsatte dom så, snacka om att dom inte har några liv! Jag skrattar fan åt dom.  Och jag blir så trött på han. Sen så går han och tar tjejerna på brösten, han ska fan gå i åttan?! och alla typ men sluta nu men då svarar han bara : Det var en sån dag idag.
Barnsliga jävla tönt! Ville bara få ut det!

Kommentarer
Postat av: sophie

härligt =)

min helg var också bra, lite fest annars jobb :)

2009-02-09 @ 20:53:33
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. okej, med mej är det bara bra :) men haft en bra dag då? kram

2009-02-09 @ 21:02:05
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0