Dans på folketshus.

Jag och Elin på en tävlig för kanske ett år sedan, Såå söta vi var.

Hej och god morgon. Ni får ursäkta för igår, jag hann värkligen inte skriva. Jag har engelska prov idag som jag har totalt gett upp på. inte bra.  Sen efter skolan så ska jag Elin förbereda oss till ikväll. Tro det eller ej men vi ska på dans, det kommer typ vara Highligt och chaky hehe asså jag vet inte hur det stavas men dom banden kommer att spela. Jag lovar jag och Elin kommer säkert att sitta uppe på läktarn och bara titta, men vi får se:)
Men jag skriver efter skolan. Puss

Kommentarer
Postat av: emmah

tack så mkt :)



lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-02-20 @ 12:35:14
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan:)

besök min blogg,skiver om utveckligen som barn/tonårs modell.

http://Wendeelaa.blogg.se



fin blogg föresten:O:)

2009-02-21 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0