Denna dag.

Hola bloggen! Har ni haft en bra dag? jag har väll haft en medelmåtta dag om man säger så, det var träslöjd vilket är ett bonus trä tage som läraren kallas låter oss att sitta och prata och träna på att skära mönster i trä som vi ska ha till ett skåp. Sen var det engelska och då fick jag reda på att jag hade prov på denna fredag inte nästa fredag som dan-axel sa, den löngnaren:P  Sen efter det så hade vi redovisning på so om intustriuela revolutionen(vet inte hur det stavas som vanligt) och Andre var ju så klart sjuk, han som har alla fakta papper och sånt men vi var tvungna att redovisa ändå, men det gick bra jag fick VG!
Men jag ska dra på dans träning nu men jag skriver senare. Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

BRA MÄRTA! proud over U <3333333333333

2009-02-18 @ 17:50:54
URL: http://sannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0