Fem sanningar om mig.

                                                                                
   Fem sanningar om mig!
1. nästan alla bilder som jag tar på mig själv ser ut som denna. Jag tycker att det är 100 ggr roligare att ta sånna bilder än såna hära vanliga.
2. Jag är världens mamma och pappa gris! Jag gosar med mina föreldrar,  Jag går på stan med dom och går och fikar och sånt, och det är jätte mysigt!
3. Jag faller bara för killar som är typ två tre år äldre, eller faller och faller men dom är mognare, mycket snällare, hundra gånger snyggare och dom vågar bjuda på sig själv och sånt. Inte alla kanske men många fler än i min ålder.
4. Det värsta jag vet är när någon kallar mig för fjortis. Dom som säger så till mig känner mig inte! Och tro mig jag går inte runt på stan och typ så fort jag ser en tjej smink på munnen och sånt säger jag inte fjortis.
5. Jag lyssnar på typ allt förutom måsart, jag tycker nästan att all music är bra.

Det var det. 
En sak ska jag bara berätta! När jag var typ tov så gjorde jag Elin och rebecca en music video, men efter ett tag så tappade vi bort den, och nu! Nu har jag hittat den, det var bara några fel på den som jag måste rätta till men jag tänkte lägga ut den här. Den är sinnes sjukt rolig!
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jaa :) men vart bor du då? :)

2009-02-09 @ 22:04:43
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Matilda

haft en bra dag? :)

2009-02-09 @ 23:29:02
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: edubbelv - just me.

YEEY! <3

2009-02-13 @ 09:56:36
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0