gomorgon.

God morgon. Dansen var riktigt kul. Jag, Elin, Matilda, Lovisa och Anna var där tillsammans med pappa och hans kompis Hans, haha. Vi åkte hem nån gång vid ett, halv två tror jag. Just nu har jag inte så mycket mer att berätta förutom det( ska berätta mer senare när jag fått lite bilder) Och att jag ska på stan med Sanna och Erika idag, igentligen är jag trött och har ont i mina fötter men efter att sanna tjatade:
Sanna: Men du, Lauren i thie hills hon sa att man gör saker för sina vänner hon sa till Audrina ba men jag följer med för din skull och för att du tycker att det är kul, så nu tycker jag att det skulle vara roligt att gå på stan så kan inte du ställa upp på de då? hihihi
Jag: Pfsss.... Vänta... Eh se you later alygator.
Sanna: Va?
Jag: Äch skit sammma jag följer väll med då..,
Sanna: Jaaa!

En vanlig dialog med min Sanna.
 
Jag och Sanna. Snälla
Fråga inte vad det här är för någon bild.

Puss


Kommentarer
Postat av: andreas

mh, det är ju nite normalt direkt. 13 år liksom haha.

2009-02-21 @ 12:18:46
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hejsan! :D Ska vi följa varandras bloggar?:)

2009-03-16 @ 01:08:08
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0