hahaha.

Hehe, Jag har glömt en grej. För några veckor sedan så hittade Lovisa en rolig grej i tidningen.

Nakenchock på gågatan
ÖSTERSUND.
En man blev mycket förvånad när han gick på gågatan i Östersund under natten till torsdag.
Han hade varit på en fest och var på väg hem med sin flickvän. Plötsligt såg han hur en halvnaken man sprang i kalsonger längs gågatan i Östersund vid fyratiden på morgonen.
- Jag blev så jäkla paff, berättar ögonvittnet.
Samtidigt ropade mannen: "Jag är en falukorv". Han vek sedan ner mot badhusparken.
- Han var berusad.
Ögonvittnet försökte filma den nakne mannen med mobiltelefonen. Men han hann inte med det.
 Hahaha ja jag tyckte faktist att det var lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0