Hej hej hallo.

Hejsan. Jag har sov morgon idag till tio, skönt! Ja idag ska jag på stan med SannaW igen för att hon ska få bli sminkad på parelle, hon fick det i julklapp, hihi. Senare ska hon och jag beställa kläder från.. Ja just det Asos, moahahah.
Senare ska jag äta middag hos mamma se ska hon hjälpa mig med min uppsats om Eliv Englesson som är min morfars far och han uppfann någo propeller grejer som är ganska kända, och då ska mamma hjälpa för hon kan väll mycket om honom. Så jag kommer inte att hinna skriva något mer idag. Men vi ses imorn iallafall.  Puss


Kommentarer
Postat av: Estefany

sv: ja verkligen! och sen ska barnen ha mat från våra bröst sen blir de hängiga o fula osv xD. haha .kram

2009-02-03 @ 13:37:51
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Tack för din motivering, nu får vi hålla tummarna på att den räcker hela vägen fram mot en ny bloggdesign! ^^



Kram

/LM

2009-02-03 @ 17:14:56
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0