Lång, lång, kort, kort.

Hejsan. Denna dag blev mycket roligare än vad jag hade tänkt mig, vi lekte en massa lekar, och så fick vi lära oss att dansa par dans typ foxtrox hehe jag vet inte hur det stavas. Och danse var rolig. För tjejerna var det hur enkelt som helst det var bara att gå baklänges och ta med höger fot ett långt steg, sen med andra foten ett till långt steg, sen med höger igen ett kort steg, sen med vänstar ett kort steg hehe fattar ni? Alltså lång, lång kort, kort :P.  Och sen var det för killarna att göra snurrar och.. ja några konstiga saker.  Men nu måste jag fixa några saker men brb. Puss


Kommentarer
Postat av: Märta

Foxtrok!

2009-02-10 @ 17:46:48
URL: http://heym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0