slapp dag.

björn gustafsson, världens skönaste!

hejsan kära läsare!
 sanna sov hos mig igår natt så jag vaknade upp med hon bredvid min sida :)
morgonen började med att vi låg och drog oss i sängen ett ganska bra tag, underbart.
sedan steg vi upp och gjorde värdens frukost. men nyttigt doc. försöker ju att hålla mig borta från god sakerna.
sedan så gick vi ner till stan och tog en tipp där, där vi också träffade johanna och matilda.
men jag köpte inget för jag hittade ingentig som jag fastnade för!
hatar när sånt händer, man går och förbereder sig på att komma hem med fulla händerna med påsar.
så slutar de med att man kommer hem tomhänt.
iallafall.. efter stan drog vi hem till sanna och kollade på filmen: Björn Gustafsson ett livsverk.
den rekomenderas verkligen, sjukt kul!
sen så fick vi skuss av mulle hem till mig och nu sitter vi här och bloggar, läser bloggar och är allmänt datanerd.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0