Slarv majan Märta.

God moron. Idag ska jag åka skridskor, me frågan är hur det kommer att gå? Jag vet knappt vart jag ska, igentligen så skulle alla mötas på ett ställe men jag har ju inga skridskor så jag måste åka och fixa ett par typ låna eller nåt, sen så är det 20 minus och jag håller på att bli förkyld och mitt öga har inte blivit ett dugg bättre det är fortfarande rött och så usch!

Men det löser sig nog, jag drar helt enkelt till skolan och letar reda på nån lärare och frågar så får jag väll komma försent. Men igentligen så skulle jag bara kunnat ringa en kompis och fråga men... Jag har typ tappat bort den, innan jul så hade jag tappat bort min älskade rosa mobil så då fick jag pappas gamla och jag har lixom fäst mig vid den med nu då och nu är den typ borta Till bonus så har jag tappat bort mina nycklar också!!!! Jag vågar inte säga till mamma och pappa innan jag vet till 100% att dom är borta för att jag har ju inte letat så mycket än. Jag hoppas det löser sig...
Så, Gud som haver barnen kär,
se till mig som liten är.
Vart jag mig i världen vänder
står min lycka i Guds händer.
Lyckan kommer, lyckan går,
du förbliver, Fader vår.
Käre gode gud gör satt jag hittar mina nycklar och min mobil, jag orkar inte det här.
Jag har ju tappat bort dom nog med gånge så snälla gör satt jag hittar igen mina nycklar!!


Kommentarer
Postat av: Märta

Och mobil.

2009-02-11 @ 08:54:24
URL: http://heym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0