Strumpor.

God morgon. Sovit gott? Det har jag gjort! jag somnade kl halv tio och vaknade kl åtta, tio o en halv timma för att vara exakt men det var några riktigt behövliga timmar kan jag säga.  Jag börgar ju tio o slutar helv tre. Och idag så ska SannaW sova här:) Och vi ska beställa en massa kläder, och titta på film och så blir det pizza till middag, yeah!

Jag har tänkt på en sak. Jag har aldrig strumpor, idag tillexempel så har jag en vit ooch en grå.. *Men vad skulle jag göra? jag hittade fasen inga strumpor, inga alls. Jag har till och medbörgat låna strumpor av pappa(!!!) Jag vet vad ni tänker. Jag får nog skriva strumpor högst upp på listan.
Jag önskar att min kamera funkade. Jag har så mycket jag vill ta kort på, och et skulle bli roligt att ha bilder på bloggen också :/. Men jag ska föröka lösa det på något sett.
Justin bieber, så himla söt! ha en himelrik dag och kväll om jag inte hinner att blogga ikväll. Puss.
 http://www.youtube.com/watch?v=eQOFRZ1wNLw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0