Torsdag.

Hejsan. Torsdag är den värsta skol dagen av alla! Börgar från tidig morgon och slutar seeent, och vi har ju inga slappa lektioner utan typ engelska svenska matte och sådant. Men senare var jag med SannaW och nördade som vanligt! snackade om kroatien och sånt , heh det ät sjukt det är ett halvår tills vi ska åka och vi planerar vad vi ska ha på oss på flyet!! Men vi får inte prata så för då kommer säkert allt bara bli fel:P

Idag ska jag flytta över till mamma också, men innan ska jag träna, om jag får tag i Anelica det känns lite osäkert, men jag hittar henne nog heh.
Så nu vet ni det. Men jag hinner inte skriva mer nu. Puss

Kommentarer
Postat av: MO

Verkar som många har långa Torsdagar, skönt att det är Fredag imorgon...

2009-02-05 @ 18:31:53
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: S A N N A

sv: ja den är ju superbra!! :) <3

2009-02-05 @ 18:46:18
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0