Sommar!!!

Åh, ne nu börgar jag få nog av det här. Jag älskar vintern och så, men jag har börgat att längta till sommar nu, då man kan ha klänningar och åka till min stuga med kompisarna. Jag åkte väldigt ofta till stugan i sommras, och det är sååå mysigt att vara på landet och inte behöva tänka på hur man ser ut och springa i stövlar bland kossor, kalvar, lamm och sånt, hehe det låter kanske inte så mysigt men jag tycker att det är en riktig upplevelse, tro mig det är inte dirrekt glamoröst men.. det är förbannat kul=D.

Jag hur glad/ful som hellst=D

Söt kalv på typ en halv vecka.

Rumskompisar:)

Jag fular mig när vi ska hämta ved, slog rekord på hur måga ved trän jag kan bära haha stolt!

Fin blomma.

Bli inte rädda nu.. Jag vet jag ser ut som en mus hehe men jag älskar bilden!

Ännu en fin blomma, SannaTs lilla syrra har tagit bilderna på blommorna så nu vet ni det=D

Jag vet det här kanske beträffar era värsta mardrömmar;)  Men det får väll göra det!
Puss

Kommentarer
Postat av: edubbelv - just me.

AHahahhaha, jag ÄLSKAR BILDEN MED DEN ORANGA VÄSTEN!

JAG SKRATTAR NU, HELT SERIÖST, I remember the day.

2009-02-16 @ 17:43:22
URL: http://edubbelv.blogg.se/
Postat av: sanna

på förta bilden va du AS FIN! INTE ful!!!!



på den 2 bilden på dig va asssssss söt!

oh den 3:e bilden! i loveeee it! (haha bara för jag tog den!) KROATIEN <3333333333333333333

2009-02-17 @ 19:43:18
URL: http://sannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0