Hittade mina nycklar iallafall.


Hej. Nu har jag kommit hem. Hehe jag hittade nycklarna iallafall, tack gud!  Men inte mobilen...
 Jag kom ju lite sent till skolan, men det gjorde ju ingenting alla som hade skridskor satt typ i korridoren och pratade. Jag vet inte varför men förmiddags åkningen blev inställd jag tror att det var för att det var så himla kallt ute. Så innan lunch så satt vi bara och chillade, spelade pinginis och dansade lite;P Jag önskar att jag hade min kamera satt jag kunde ta bilder..   Jag har sett ut som ett riktigt troll idag!! Mamma sa att jag inte fick ha något smink(på grund av ögat) så det skippade jag då sen hade jag rufsigt och allmänt fult hår sen så hade jag bara mjukis kläder.  Ikväll är det träning men jag vet faktist inte om jag kan.. jag känner mig inte riktigt frisk, jag är lite hängig och jävligt trött bara, men vi får se..
Men Ha det bra så länge då. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0