Söndag.

Hejsan idag är det Söndag, en ganska soft dag men ändå tråkig för att imorn är det skola. Det är tillsammans vecka nu på våran skola, och då kommer vi att ha dans på torsdag och då menar jag inte dans dans om ni förstår utan det är bugg och sånt. Det är ganska kul men typ varge dag denna vecka ska vi träna till det. Men det pinsama är att man ska bjuda upp och sånt där skit, jag tycker igentligen att sånt här kan vara riktigt roligt men jag tål fasen inte att se på när folk gör bort sig, det finns en massa töntar som bara nobbar alla som bjuder upp en. Fatta synd om dom, va fan säg bara ja och var lite trevliga jag tycker så jävla synd om dom där killarna som försöker vara lite snäll! Ja ni fattar, hehe av ren artighet :)
sov ju hos Sanna igår, så jag vaknade hemma hos henne men jag var tvungen att åka dirrek på dansträningen och så klart var det stormväder ute satt man satt ju fan och skakade som.. Ja jag vet inte vad. Det var iallafall konditionsträning idag, och det var jobbigt vi fick springa fram och tillbaka i salen och springa fortare ibland och sakta i bland och göra en massa konstiga rörelser osv, men Angelica hade inte ätit frukost stakarn så hon blev lite snurrig och så satt vi drog upp och köpte bananer och drick yogurt. Senare så gick vi bara omkring på Domus och luktade påå en massa goda saker, vi hittade tillexempel en salva som luktade chocklad, snacka om att jag blev sugen. Men nu har jag kommit hem så jag ska snart äta pizza sen ska jag och mamma sitta och skriva i uppsatsen. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. haha mja, vart bor du då? :)

2009-02-08 @ 18:46:23
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0