Billigt från min favvo affär.

Hejsan. Nu har jag kommit hem från dansen, det var roligt men eftersom det var första träningen i avanserad så var det lite svårt och så men det släpper nog:).
Nu har jag kommit hem och duchat och sitter i soffan med macka och mjölk och tittar på Harry Potter, MYSIGT.

Billiga saker från Asos(så klart).
ASOS Frill Hem Print Mini Skirt
Denna kjol är en av dom finaste, enligt mig alltså. Den kostar
290 kr.

ASOS London Asymmetric Hem Tee
Och den här häftiga tröjan kostar 190 kr.
ASOS Double Wrap Around Cuff
Det här armbandet koster 120 kr, lite dyrt för ett armband men jag la ut den ändå
för att få lite insperation eller vad an ska säga.
ASOS Rock Skull Longline Vest
Och det här linnet kostar 165 kr.
ASOS Metal Bar Croc Lock Across Body
Och den här väskan kostar 177 kr.

Nog för idag, alla dom här sakerna har ju måttliga priser.
 Men tro mig jag lägger ut fler saker. 
Puss och god natt


Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Ja.

2009-02-06 @ 08:57:15
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon!

sv,. så lite så :)

ååh älskar armbandet! :D

2009-02-06 @ 09:35:47
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0