Halloj.

Hejsan, tänkte bara säga att jag lever.. Ja Jag vet, min uppdatarering har varit skit kass i veckan det beror dels på att jag har läst den sista halvan i harry potter och så har jag pluggat ganska mycket tyska..
Harry potter...  Fy fan. Det går inte att beskriva hur mycket bckerna betyder för mig. När jag började att läsa böckerna så började jag att tänka på ett annat sett, på allt. Det låter ju lite fånigt, men det är faktist sant... Jag grinade som fan på slutet, både för att det var sista boken och då finns det inga fler att läsa och för att det var så sorligt och gulligt lixom. Och det inte att beskriva hur mycket jag också vill vara en häxa, haha jag vill ju det!
Men jag må nog ta och göra tyska. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0