Furan.

Hejsan. Vilken vecka det har varit! Jag önskar typ att vi fick vara på skolan idag och ha tillsammansvecka, det hade lätt varit värt de..
Igår kväll så var det ju dans på"furan" Och det var så jävla kul. Nu när man har lärt sig att dansa bugg och foxtrok så blir det as kul. Jag och Elin dansade bugg samtidigt med en kille och det var konstigt med skit skoj, så nu vall jag Elin och Sanna börga i bugg kurs;) Men det var en sak som jag nästan skämdes för.. Ni får faktist ursäkta, jag vet att jag är taskig nu men ... Jag fick dansa med samma kille tre gånger och han är varldens tönt och han tror att han är bäst på bugg så gick och typ jagade mig så fort jag var i närheten av honom och seriöst jag blev äcklad av honom!!!!! Usch, och när han bjöd upp så kom han alltid fram till mig och ba log som faan och sträckte fram händerna.. JAG FÅR ONT I MAGEN.
Men förutom honom så var det kul:)
Men nu måste jag gå. Puss

Kommentarer
Postat av: edubbelv - just me.

Haha, buggkurs! ;)

2009-02-13 @ 18:03:28
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0