Röd i ögat!

Holaaa. ännu en dag med dans och lekar har passerat, och idag har vi lärt oss bugg också. Det är faktist as skoj att dansa, jag gruvade mig helt totalt i onödan, jag menar jag hade typ ont i magen igår innan vi skulle dansa för att jag

trodde att det skulle bli tråkit jag kände bara " vad fasen ska det här vara bra för?!" Men nu tycker typ alla tjejerna att det är skojit. 
Men dock så har jag haft ont i ögat idag.. Jag vaknade imorse av att det nästan sved i ena ögat sen när jag tittade så var det lixom svårt att titta, sen senare så blev det bara värre och värre och nu ser jag ut som en knarkare.. Mitt öga är knall rött!  Alltid när något sånt här hender så blir jag typ värsta orolig och tror att jag ska böli blind eller att mitt öga kommer att vara rött resten av livet. Men mamma tror att det bara är en vagel(?) eller nåt sånt, men ändå det var ju självklart att jag ska bli röd i ögat nu när det är tillsammans vecka och sånt!
Tack och hej grymma värld. Puss


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas det blir bättre!



Sv: Min dag har varit kanon :D

2009-02-10 @ 20:42:13
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. aha okej, jag bor i gävle :) kram

2009-02-10 @ 21:35:49
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0