Hemma från skolan.

Hej svejs. Då var man hemma från skolan då. Jag håller på att fixa lite te och smörgåsar till mellanmål, sen ska jag plugga tyska glosor blä. Jag  hade igentligen tänkt att gå på stan idag med sanna men både jag och sanna behövde plugga idag . (uppsats, skriva fantasy, glosor i engelska och tyska)  vi är hela tiden så flamsiga så vi bestämde att vara med varan någon annan dag;)..

Och som kanske några av er redan har märkt så har jag som sagt lagt in märtas tips i bloggen. Men det blev något konstigt med det för att allt hamnade just där, först fattade jag inte varför men jag har listat ut det nu :p
Så om ni undrar så e det bara jag som är lite Oteknisk, men jag skaffade ju denna blogg för fyra dar sen så, Hehe..

Imorgon så vill jag värkligen gå på stan, jag tror jag ska fråga lovisa(syrran) om hon vill gå med mig på stan.  Jag känner mig lite rast lös jag vill göra allt så som gå på stan, vara med alla mina kompisar , jag vill vara bo både mamma och pappa samtidigt osv osv.. 
 Det här med mamma och pappa tycker jag är jobbigast, dom skilde sig i våras så man ha lixom inte smällt det riktigt än. Just nu vill jag inte att mamma och pappa  ska vara gifta men det jag tycker är jobbigt är att jag måste flytta imellan hela tiden, och nu har dom tjafsat så mycket satt jag har fått varit hos mamma mycket längre än vanligt, typ tre veckor, visst jag älskar att vara hos mamma det är jätte mysigt, men det är samma med att vara hos pappa så det blir lite fel nu.
Men det blir nog bättre snart jag menar det är inte så jätte länge sen dom gjorde det, så det kräver nya rutiner och sånt men det löser sig det vet jag!

Puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0