Hemma igen.

Ja så var man inne igen då.. Dyngblöt men glaad. Jag och sanna gick runt Ängsmon, och jussi var hur jävla galen som hellst!   Det var världen snö storm, man kunde typ inte ens titta. Men det var skönt att vara ute och röra på sig lite.

Längtar till torsdag för att då ska jag vara med världen skönaste och roligaste och snällaste haha nämligen sannaW, vi ska gå på stan (ovanligt?) Och då ska jag kolla änu en gång på skorna och så ska jag leta efter kläder, för jag har total brist på kläder just nu! Och jag känner att jag har brist på saker att skriva om just nu, men det kanske inte är så konstigt åtta inlägg har jag skrivit idag(haha nird) men det var ju ett undantag.
Men nu ska jag köra lite sanna style och rulla över till soffan och titta på tv.
Hörs imorn. Puss
Coldplay fix you
 http://www.youtube.com/watch?v=TBO6_u6Mb6s

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Svara gärna på mina kvälls-funderingar som jag just har bloggat om.. Jag har riktigt svårt att sova på nätterna för att jag tänker på det ? =/



kramar :)

2009-01-21 @ 01:24:44
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0