Jag är glaaad!

Hej. Som sagt så tävlar jag i dans, Disco och street. Jag dansar disco med en som heter Angelica, eller vi har just börgat så vi har inte hunnit att tävla någon gång men jag tycker det ska bli as kul att tävla med henne! Sen så tävlar jag med Elin i street och det är så jävla kul så det finns inte! Och för ett tag sedan så var vi på en tävling och och då kom vi fyra, och det är inte förren nu som vi har fått reda på att vi fick prick ( Prick behöver man för att komma upp i högre klasser Ex jag och elin är i brons nu och vi behöver två prickar för att komma upp till silver)  Elin ringde igår kl halv elva och ba Vi har prick!!!!
Och jag blev så glad att jag visste inte vad jag skulle säga, jag bara stog där och typ skrattade haha.
Roligt de:)  Nu längtar jag till nästa tävling!
Min syster tävlar också och här kommer det en video när hon är på en tävling, det är hon som har en guld/svart dräckt med fjädrar:)
 http://www.youtube.com/watch?v=MW6BNX14Xf4
Puss


Kommentarer
Postat av: angelica

jag är jätteglad, det ska bli jätte kul :D

2009-01-20 @ 22:50:40
Postat av: angelica

jag är jätteglad, det ska bli jätte kul :D

2009-01-20 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0