Kläder.

Hejsan. Idag är det den 25, och jag får min månads peng 29. Och jag längtar, jag har lixom brist på kläder just nu..
Och jag känner att jag hitter inte heller dom dära kläderna som är min stil, Jag menar här har vi typ hm, rut, lindex m.m Men snart kommer gina, monky och zara hit iallafall. Men jag vill ju ha såna kläder som dom har på the hills typ haha, dom ser ju fan perfekt ut hela tiden, jag fr damp. Och här måste man ju vara minst 20 år innan folk vågar ha klackskor, tråkit. Men det ska det fan bli ändring på! Jag är så jävla trött på alla som ser typ exakt lika dan ut här, Tröja men kappar, ett vitt linne under och sen ett par jeans typ.. Blää jag är trätt på det. Men jag får väll beställa kläder från något ställe.
Haha jag vet jag låter som en barnunge u, men det är ju saaant!
Tack och hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0