Märtas tips.

Hej ett inlägg innan jag går och lägger mig. Som sagt så ska jag varge vecka ungefär skriva ett tips om olika saker, jag tror inte jag ska något speciellt "tema" på det här utan jag skriver det jag vill tipsa om helt enkelt.
Och denna gång ska jag tipsa om Oxygen power, Jag vet jag vet nästan alla har den ju men för dom som inte har den köp den. Den passar alla hud typer, men får en fräsch känsla i huden och den blir lixom lätt eller vad man ska säga :p 

                                                                              

Den är inte så jätte dyr, eller okej den är inte direkt billig me den är inte dyr heller utan det är ett lagomt pris, och tro mig den är värd varenda öre.
       Men nu ska jag gå och läsa Harry potter sen ska jag sova.
God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0