Promenad och the girl next door.

Puh, kvällen är räddad jag ska ut på promenad med sannaT. Hoppas det blir en lååång promenad, föa jag behöver röra på mig nu när jag har suttit inne hela dan. Men innan dess måste pappa komma hem och jag måste äta middag, pankakor blää eller igentligen så tycker jag om pankisar men absolut inte när jag har varit hemma idag! Men jag får väll trycka i mig en pankis sen ut i snö stormen, får nog klä mig vamt det är värsta snöstormen här..
Senare jag hinner och om det äns går så ska jag fråga lovisa om inte vi kan kolla på the girl next door eller nåt, vi får se.
Jag är lite extra sugen på just the girl next door, den är ju båda lite romantisk och jävligt rolig så..
Men ja som sagt vi får se. Puss
Hittade inte världens bästa klipp på filmen, men jag tyckte det här var någolunda ;)
 http://www.youtube.com/watch?v=yeUeHOAermI&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0