Sommaren 2008!

Denna sommar gjorde jag ovanligt många roliga saker. Så som åka till stocholm några gånger, åka till halmstad, åka till nora mm.  Jag tänkte att jag ska lägga ut lite bilder från i sommras.


Vi åkte först till halmstad, där badade mest i tulsand och det var rktigt härligt! 
haha jag tycker denna bild är lite rolig, det är jag som ligger och har en vit
 bikini och de ser ut som att jag har världens största rumpa och lår med och så är jag liten
vid huvudet : D

Läskig brännis!

Hahaha tant lovisa.

Vi var på after beach invigningen och där var det ett band som heter du och jag.

Jag räddade en massa stackars maneter som inte bränns : P
hahha vi hade kommit denna dag som ni kanske ser... blekfis jag.

Lovisa och Johan fjantade sig!  det är en rolig bild.
Vi fikade på stan.

Jag som vackrast med min gamla hedliga och traditionella strand keps.

Sedan åkte vi till nora och hälsade på gamla kompisar.

SÖTA erika:)

Erika och lovisa, be cool.
 
En kväll fick vi för oss att ville åka ring bak på båten, så vi gjorde det då.. och det var jävligt roligt!

Lovisa var glad!

Tomas och erika i båten:)

Sen var det inte inga fler bidar från nora.   
Men nu kommer det bilder från stocholm.
 
Jag och josefine efter en regnig dag på stan, jag såg helt förstörd ut haha.

 
Lovisa och Josefene med deras kepar,  hahaha.

Lovisa i tunnelbanan, lite rörigt.

Vi åkte till grönan en dag:D

Lovisa och jossan var också glada!

Det regnade så vi köpte varsinaregt kapor;)


Lovisa beställde popgoarn (haha jag vet inte hur det stavas)

Så hon åt!

Och åt!

Och sen för omväxlingens skull så åt hon lite till^^

Jag.

Jossan.

Lovisa.

Jag och lovisa.

Jag och jossan. typ den fulaste bilden på mig då! kolla håret och näsan och ja allt x)

Världens snällaste moster karin, vi bodde hos henne och hennes man joakim.




Och sen åkte vi hem igen, men det var inte den sista resan. Det blev väldigt många bilder  nu, och ändå så var det baranågra få av alla, hehe.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0