Thin lizzy, och så..

Hejsan´. dålig uppdatering i veckan, men det har varit fullsmockat med svenskan och det kommer säkert bli mycket nästa vecka också för då ska jag skriva ännu en ny uppsats! Tar dom någonsin slut? Jag är bara helt jävla trött på skolan, och ändel lärare som helt igenom inte förståt sig på ungdommar.

Pappa har visat mig ett band som han lyssnade mycket på när han var i min ålder typ, Thin lizzy.
Det fanns ändel riktigt härliga låtar, så som denna. Ja jag vet dom ser inte så vakra ut, men lyssna på låten samtidigt som du gör något annat, låten är riktigt härlig tycker jag!  Ljudet är ganska lågt på denna men jag orkade inte leta efter en låt nu, jag menar klockan är två på natten nu och så..
Thin lizzy im still love with you
 http://www.youtube.com/watch?v=dRf-vGVNsBc&feature=related
Ja som sagt klockan är två, och jag sitter här hemma, ensam och övergiven hehe nerå.. men det känns lite så jag längtar så mycket till pappsen. Jag har varit på fest hos Sofie, hon fylde år idag så grattis till henne! men jag kom just hem, och pappa har varit på dans och lovisa har varit barnvakt.. så ja nu sitter jag helt emsam. Men pappa är på väg hem nu, skönt! jag är typ värsta mamma och pappa grisen! Det är faan sant det.

Söta Sofie.
                                                                                   Puss påer.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket... jo hon är rätt sööööt mitt stora monster.. ler

Kul att du kommentera..sånt uppskattas..!

kjam

2009-01-31 @ 02:52:07
URL: http://marialicious.bloggagratis.se
Postat av: Estefany

sv: ja den var bra :D, men om du läst boken så ha bara inte för höga förväntningar :P. kram

2009-01-31 @ 12:19:17
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0