Trååååk

Asså nu får det vara nog, jag hatar att vara hemma från skolan! Även fast man vill vara hemma när man är på skolan så är det allmänt jävla tråkit. Jag har absolut inget att göra förutom att städa och gå ut med jussi och inget av dom sakerna vill jag göra men jag måste nog göra det. Hela dan har jag suttit vid tvn och gloooooott den enda film jag jag värkligen tycker är bra är sagan om konongens återkomst och den fick jag så klart inte se slutet på. så då börgade jag se på en film tusen tusen miljarder gånger jag tror den heter french kiss eller nåt, och jag mår nästan illa när jag tittar på den jag har ju tittat på den så många gånger. Så jag har bestämt mig för att absolut gå på skolan imorn även om jag har typ magsjuka eller nåt, men igentligen så var det bra att jag stannade hemma idag jag behövde det men det är så otroligt tråkit speciellt när mina kompisar är på skolan och så. Men nu ska jag göra lite äggröra till mellanmål, haha visst låter det äckligt? men det är faktist as gott. Man kokar att ägg sen när det är klart så skalar man den och sedan delar den i små bitar sedan blandar man i kaviar och dill och sedan her man på det på en rostmacka, ja jag vet det låter jävligt äckligt men det ät det inte.

Ses snart. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0