Smoothie.

God morgon bloggen. Igår så var jag som sagt med sanna och tittade på film, eller ja film blev det nästan inge av, Sanna gjorde världens godaste smoothie med blåbär och mango sen stängde vi in oss på bad rummet och snackade skit i allmänhet, jag hade as roligt! Men efter ett tag så blev vi så där flum trötta satt det slutade med att jag låg på golvet och sjöng det sprutar ut ur näsan av någon konstig anledning som jag inte vet.. Men sanna satt bara där och skrattade, hehe jag skulle vilja ha det på film det skulle vara roligt att se hur det såg ut : P Men det var en sån där typisk mig och sanna grej, vi gör så sjukt konstiga saker men har så himlans kul!
Senare så tittade vi väll på lite film nämligen sunes jul på youtube hahaha garvade som fan för det! Vi hann titta på 14 avsnitt innan pappa ringde och ville ha hem mig. Men nu har Sanna kommit för frukost och sen ska vi titta klart på sunes jul! Puss
 
Haha Jag orkade inte leta
efter en bra bild men man kan
se henne lite där i hörnet, en jävligt gammal bild men men.. Det kommer fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0