...

Hej hej.  Vaknade ganska sent idag.. usch jag hatar att sova länge på mornana, det är mycket mysigare att gå upp tidigt och äta god frukost och så. Men men gjort e gjort:P När jag vaknade så hade lovisa och hennes kompis Sandra bestämt att kolla på Whats love got to do. Och den filmen är grymt bra, det går inte att inte gå runt och sjunga tina turner låtar efter att man har sett den. Och det fula är att jag hela tiden vill försöka att sjunga lika dant som henne, men jag lyckas värkligen inte, hehe. 

Idag ska jag nog gå på tsan med Lovisa och Sandra, jag har äntligen fått min månadspeng så jag får se om jag hittar något. Sen ska jag plocka undan i mitt rum, det ser ut som tredje världskriget har varit där.
Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad tycker du är en fjortis - skriv och kommentera mitt inlägg"

2009-01-31 @ 17:20:06
URL: http://amundasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0