Hej bloggen.

 Idag är det måndag=skoldag! Fast det har varit helt okej, vi börgade nio med so och där har vi franska revolutionen vilket jag tycker är ganska kul, sen hade vi tyska , och sen matte sen fick vi sluta av någon konstig anledning. Men det var inga problem för mig, hihi.    Och dessutom så kom Ida hem från spanien, och det var riktigt roligt! jag har längtat efter henne som en galning!  (hon har också en blogg med en som heter sofie foodfans.blogg.se , haha världens skönaste tjejer:D)

Ja just för tillfället sitter jag här och ska beställa kläder från stylebystars.com dom har faktist riktigt fina kläder, men mest fest kläder men dom har några riktigt snygga vardags plagg också som jag hade tänkt att köpa, men jag funderar på en klänning med. jag kan lägga ut bilder sen och visa vad jag beställde.

Ne nu måste jag plugga vi ska skriva en uppsats om en svensk uppfinnare och då tog jag min morfars pappa Elov englesson som var uppfinnare men det fula med uppsatsen är att vi fick ett  papper att skriva lixom faktat som vi får fram, och sen är det typ fem sidor av typ innehållsförteckning, inledning, metod, syfte  osv  sen blir det en ynka sida med fakta. 
Aja hej då.
Coldplay clocks     
 http://www.youtube.com/watch?v=HDFmuOtKrBc&feature=related
Ha en himmelrik kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0