Min hund jussi.

Hejsan. Det blev många blder nu på slutet hehe. Ja jag har just ätit middag med mig själv och nu lyssnar jag på den fina låten, det blev makaroner och köttbullar.. Är det bara jag som alltid känner mig onyttig när jag äter det? Så därför så har jag skalat några morötter och ska snart riva dem hah lol, typisk mig!!   Ja ikväll så blir det nog inte mycket för mig p sitta inne med min hund jussi och titta på film eller nåt, pappa är borta och tittar på någon revy med jobbet, och lovisa är och klipper sig.. ja okej hon knske hinner komma hem innan jag går och lägger mig. Jag hade igentligen tänkt att åka skidr men det är 20 minus här så det är allt utom lockande om man säger så, men utmåste jag iallafall jag måste gå ut med jussi Min lilla eller ja lilla men söta och goa hund!
Så här ser han ut nu.
Här var han nio veckor gammal.
                                         

Kommentarer
Postat av: elin you know!!!

Varför har du inte sagt att du har skaffat blogg? Haha, det hade ju varit kul att veta. VI MÅSTE TRÄFFAS ! <33

2009-01-15 @ 20:26:11
URL: http://edubbelv.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Så söt hund

2009-01-18 @ 18:35:40
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0