det var skönt att vara hemma med sanna igår..

hejsan hejsan. Idag är det söndag, tråkit va. Men sanna sov över här inatt och vi tittade på film hela kvällen med min mamma, det var faktist riktigt skönt att inte göra något speciellt utan bara chilla, jag tror vi tittade på tre filmer på raken.
Idag så har jag inte gjort något speciellt heller jag och sanna fortsatte att titta på film sen färgade hon mitt hår, det blev väll si så där, kändes lite tråkit att inte få färga hos frissan och få bli lite stylad men men färgen var iallafall typ guld brun ska slänga in några ljusa slingor satt det blir lite fina skiftningar:) 

Min kamera har just gått sönder så jag vet de fan vad jag ska göra, jag vill ju kunna läggga ut bilder på bloggen ju. den gick sönder dagen efter att försäkringen hade gått ut,så jävla typiskt.. blä på de men ska försöka ordna det på nåt sett. jag kanske får låna min syrras, vem vet men ärligt talat så tror jag inte det hihi.

Men nu måsta jag gå, ska försöka lösa det här med kameran. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0